måndag 21 februari 2011

Myshelg!

Åh vad en helg går fort.. och själv skulle jag behöva ligga och sova nu men lyckas alltid fastna framför datorn, konstigt det där.. ;)

I fredags var vi ett gäng på Vin och Deli mässan och det var riktigt trevligt! Vi provade viner, rosa champagne, drinkar mm, jag kände mig lite smålullig när vi gick därifrån! :) Det ska tydligen bli en årlig mässa så det kan jag verkligen rekommendera!

Igår träffade vi söta Nellie och hennes mamma och pappa, det var himla mysigt! Vi gick och fikade på Museecafét där det finns gott om plats för två vagnar. Klara blev ganska så otålig efter en stund och det var lite svårt att underhålla henne där när vi inte kunde släppa ner henne på golvet, det är bara krypa och busa runt som gäller nu för tiden! :) På kvällen kom Colli hit och vi åt tacos (som vanligt när C kommer hit haha), drack lite vin och kollade på Melodifestivalen, mycket trevligt! Jag tyckte Sebastian var bäst men han kom ju inte ens till Andra chansen!!

Idag har vi varit hemma och fixat och städat lite och busat med älsklingen såklart! Imorse när jag tog över henne till min säng och hon satt bredvid mig så tar hon ut nappen ur munnen, böjer sig fram och ger mig en puss och så stoppar hon in nappen igen! Mammas härliga unge! Jag höll på att börja gråta så gullig hon är! Min kärlek!

Klara har även gjort ett vääldigt stort framsteg! Det började lite i veckan men under helgen har hon varit såå duktig! Hon har nämligen börjat äta vår mat som vi ger henne! Förut har hon tvärvägrat men i veckan gav jag henne makaroner som hon pillade i sig och hon ville bara ha mer. Igår när vi åt tacos fick hon både majs, gurka och sallad och hon var helnöjd! Imorse när vi åt frukost fick hon gurka, ost och ägg bl a. Såå duktig! Riktigt roligt att hon börjat vilja äta annan mat nu så hon får börja smaka på lite olika saker!

Nej nu måste jag verkligen sova! Imorgon ska jag, Lina och våra älsklingar besöka ytterligare ett dagis. Det heter Balder och ligger precis ovanför vårt jobb, ska bli spännande att se hur de har det!

Sov gott mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar