torsdag 10 februari 2011

Gårdagen i bilder!







Igår var vi på rytmiken och Klara fick träffa sina kompisar! Hon tycker det är jättekul att krypa runt på egen hand under sångstunden nu och kommer tillbaka till mig när jag ropar på henne! Sötnosen!

Efter rytmiken skulle vi ha mött upp Sandra, Karl och Seth på öppna förskolan. Jag och Klara kommer dit, Klara sover i vagnen så jag får väcka henne, men då är öf stängt och lappen har de satt på en dörr längre in i lokalen. Gissa om jag blev sur!? Det är väl inte så svårt att sätta en lapp på ytterdörren där man kommer in eller?? Jaja nu blir träff nästa vecka istället!

Igår var jag även iväg och tränade! Kors i taket! ;) Första gången på jag vet inte när.. Det blev zumba och guud vad kul det var! Jag hade ett leende på läpparna hela passet! Det blir helt klart zumba en gång i veckan nu framöver, skitkul och riktigt härlig musik rekommenderas!

Idag skulle vi ha träffat Klaras kompisar Edith och Markus med mammor på öppna förskolan men vädret är inte alls det bästa här idag. Snöar och blåser som bara den så vi avvaktar till morgondagen och ev tar en träff då istället. Så idag har jag tänkt att jag ska ta mig i kragen och STÄDA!! Få se hur det går... Har även ett par nya gardiner som ska upp i vardagsrummet, vill få lite vårfint här i lägenheten nu. I helgen blir det nog även ett besök på Ikea för inhandling av bl a nya blommor, korgar och ev även hyllor som jag vill få upp i hallen. Där vill jag sätta lite foton, ljusstakar mm. Vill få det lite mysigt här i lägenheten nu, just nu känns det inte som det är det..

Mysig snöig torsdag på er vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar