torsdag 6 maj 2010

Härlig dag!

Idag har det varit en händelserik dag! :) Klara har varit på fik för första gången i sitt liv! Tillsammans med godingarna Stella och Lilly och deras mammor blev det först lunch på Veros uteservering och sedan fika på Coffeehouse by George! Mysigt att komma ut lite och framför allt att bli van vid att gå ut på ställen tillsammans med Klara! Så idag var första gången jag ammade på allmän plats! Och det gick bra tycker jag även om det såklart kändes väldigt ovant. Mysigt nu när det börjar bli varmare och vi kan börja gå till uteserveringar! :)

Skulle lagt in lite bilder men tyvärr har min dator pajat och nu sitter jag vid K:s dator och jag får inte till överföringen av bilderna! :( Men lovar bilder så snart min dator är fixad alt att K får hjälpa mig en annan kväll!

Stort Grattis till K och M som idag blev föräldrar till sin andra dotter! Och Grattis till lilla H som blivit storasyster! Kram till er!

1 kommentar:

  1. Vad otroligt söt hon är på alla bilder, en riktig liten skönhet! Låter lite läskig att amma offentligt men man vänjer sig säkert väldigt fort. Nu är det bara flaskan som gäller hos oss, det funkade som sagt varken med amning eller pumpning, men sedan vi började med ersättning har han gått upp som en raket! Så tack gode gud för den :) Han vill inte riktigt följa tidsangivelserna vi fått i hur ofta han ska äta så istället för var 4:e timma så äter han typ varje halvtimma :) Ska bli så kul att komma hem och gå på uteserveringar med er! :D

    SvaraRadera