torsdag 27 maj 2010

Det händer mycket..

.. med Klara nu! Hon har börjat att le sen ca 2 veckor tillbaka och nu skrattar hon verkligen och jollrar och "pratar"! Det är såå mysigt när jag märker att jag får mer kontakt med henne! Det märks även att hon börjat intressera sig för saker runt omkring, som t ex fjärilarna på filten eller lampan i taket. Det syns att hon verkligen tittar på det! Och så har hon fått syn på kissarna också och vad hon skrattar när hon ser dom! Det ser såå roligt ut! :)

På bilden nedan så försökte jag fånga hennes skratt men så fort hon fick syn på kameran så tittade hon misstänksamt mot den! Hon vill helt enkelt inte le på kort utan hon vill se sådär cool och oberörd ut! Haha!

1 kommentar:

  1. Visst är det underbart när de små liven börjar skratta och "prata"!!! Jag längtar tills Tuvali gör det...nu ger jag bara mat och torkar spyor känns det som....men jag veeeeeet att det går över så man ska njuta!! Det går fort...alldeles för fort.... KRAM på er sötisar!!!

    SvaraRadera