fredag 14 maj 2010

Fredagsmys!

Just nu är det fredagsmys här hemma! K och Klara myser just nu i soffan och tittar på Talang! :) Skönt att det äntligen är helg igen och K är hemma!

Imorgon ska jag och Klara på utflykt! Vi ska åka till Kil med K, L och Klaras kompis Stella och hälsa på en liten bebis! Det ska bli jättekul! Klara har inte åkt bil sen färden hem från sjukhuset. Vi kör ju så sällan bil i och med att vi bor inne i stan så det har inte blivit av.. men nu får vi ut och åka lite mer så hon blir van när vi ska åka runt hela Sverige i sommar och visa upp henne! Eller ja hela och hela men Västervik och Göteborg i alla fall! ;)

Har glömt att skriva om BVC-besöket i tisdags! Klara hade gått upp 185 gr på 8 dagar och väger nu 4560 gr, duktig tjej! Hon är även 58 cm så hon är lååång! :) Det ska bli roligt att följa hennes utveckling med längden nu i och med att varken K eller jag är speciellt långa. Men jag tror att hon kommer att stanna av i växten snart och lägga sig på "normal" kurvan..

Nu ska jag mysa vidare med min dotter innan läggdags! :)
Hoppas ni får en mysig helg mina vänner! Kram

1 kommentar: