söndag 12 maj 2013

Klara & magen!

Igår gick vi in i v 36 vilket betyder att det är 5 v kvar nu. Denna graviditet har gått så fort! Jag hänger inte riktigt med känner jag.

Det är en del som är annorlunda denna gång jämfört med när Klara låg där inne. Dels själva formen på magen, den är mer som en stor boll nu en "pojkmage". Dels hur jag har mått, mycket bättre denna gång. Illamående från och till fram till v 12 men kräktes aldrig vilket jag gjorde med Klara fram till v 17. Nu har jag börjat få lite förvärkar i form av molande mensvärk och även sammandragningar, magen blir hård och det trycker väldigt nedåt. Ev kanske han är på väg att fixera sig nu! 😃 Det är en livlig krabat där inne, livligare än sin storasyster, så detta kanske stämmer även på utsidan sen hihi!

Längtar efter honom såå mycket nu samtidigt som jag bävar lite inför förlossningen så klart. Denna gång vet jag ju mer vad jag ger mig in på! Men ut ska han ju så det är ju bara att bita ihop! 😉 Klara längtar efter sin lillebror nu! Hon säger att hon har en låtsasbebis som sparkar i magen. Aj säger hon och så ska vi känna på hennes mage! Min härliga underbara dotter! ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar