söndag 6 november 2011

Vår helg!

Har suttit och försökt lägga upp bilder från helgen men det funkar verkligen inte! Gaaaaaah blir tokig!! Får försöka igen vid annat tillfälle och hoppas det går bättre då! I fredags slutade jag kl 13 (dag före röd dag) och då hämtade jag lillskruttan och vi åkte hem till Mona och Markus för fika och bus! Klara blev överlycklig över Markus rutschkana i hans rum och ville bara åka och åka! Riktigt roligt hade vi, dock blev det en krock och Klara fick en fläskläpp men efter ett tag ville hon åka igen! Skruttunge! På kvällen var det mammornas tur att ha kul! ;) Jag, Cathrine, Mona och Monas kompis Lina var på after work på koriander! God mat, vin, trevligt sällskap och tjejsnack, en riktig toppenkväll! Igår åkte Klara och jag och hälsade på Nellie, Linda och Rikard. Mycket trevligt som alltid! Kalle stannade hemma och byggde hyllor uppe på vinden. Vi ska försöka att få lite ordning däruppe innan flytt och även få plats med allt som nu står i arbetsrummet där Klara ska få sitt rum. Idag har jag fått en hel del röjt därinne och ska fortsätta imorgon. Är såå sugen på att fixa till ett rum till henne nu. Förut berättade jag för henne att där ska bli Klaras rum, då lyste hon upp och såg stolt ut och sen pratade hon mycket om Markus rum. Sötfia! :) Nej nu är det hög tid att lägga ner huvudet på kudden! Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar