torsdag 22 september 2011

Sjukstuga!









Idag ringde de från dagis till mitt jobb och sa att Klara hade 38,7 i feber. Lilla pluttan! När jag kommer dit så sitter hon med nappen och snutten under en filt och läser en bok, gullungen! Så snart vi kom hem somnade hon och sov i 3½ timme! Jag har också känt mig hängig idag, frusen och ont i kroppen, och när vi kom hem tog jag tempen och jag hade också feber. Nu känner jag mig fortfarande lite hängig men hoppas jag mår bättre imorgon! Klara hade över 38 i feber nu på kvällen, hon har ätit lite, druckit mycket och även fått glass! Det var mums! Hoppas att hon mår bättre imorgon! Jobbigt i mammahjärtat när älskligen inte mår bra..
Bilderna är från vår lekdejt igår på Leklandet med gullungarna Stella och Markus och deras söta mammor! Det var ett halvår Klara var där senast och nu verkligen älskade hon det! Hon var sååå glad och sprang omkring och busade och härjade! :)
De flesta av bilderna är lånade från Monas blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar