söndag 21 augusti 2011

Ediths kalas!






Idag har Klara varit på ediths 1-årskalas! Tjejerna hade inte träffat varandra på hela sommaren och vi föräldrar tyckte att de växt mycket båda två! :) De har även flyttat till hus så det var trevligt att kolla in huset också! Man kan ju inte säga att min huslängtan blev mindre direkt... Klara började kalaset med att hälla blåbärs-smoothie över hela sin fina klänning, och hennes mamma hade ju såklart glömt tagit med extrakläder.. som tur är har ju tjejerna samma storlek så Klaris fick låna lite kläder av Edith! ;)
Imorgon börjar jag jobba igen så nu måste jag bums i säng! Det blir Kalle som tar inskolningen imorgon och sen när jag slutar så får han gå till jobbet. Jag ska lägga ut lite bilder från dagis och berätta hur det varit men det får bli imorgon... sängen var det nu ja.. Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar