måndag 9 maj 2011

Ny vecka!

Då var det ny vecka igen, tiden bara rinner iväg känns det som.. Jag har varit dålig på att blogga på sistone, är vääldigt trött nu på kvällarna efter jobb och Klara-bus så jag har inte riktigt ork till att sätta mig vid datorn. Men ikväll blir det en liten uppdatering! :)

Förra veckan gjorde jag en massa kul saker! Tjejmiddag på onsdagen, middag med Majsan på det nya grekiska stället i stan på torsdagen och i lördags var jag på fest hos Mona och Kristian! Vi hade det riktigt roligt, det blev utgång till Blue Moon och dans till stället stängde! Var som sagt seg igår men det var det faktiskt värt och det är ju inte ofta jag är ute och svänger mina lurviga nu för tiden! :)

Igår var vi i Mariebergsskogen och busade på eftermiddagen! Fåren hade fått små lammungar och getterna små killingar, såå söta! När Klara såg lammen sa hon Vovvov! Som hon säger om allt nu för tiden! ;) Även när hon ser en fågel! Sötfia! Men efter ett tag när jag sagt att det heter Bäää så sa hon också Äääää!

Vilket underbart väder vi har fått! idag har det känts som sommar här i Karlstad! Såå härligt! Hoppas vädret håller i sig nu bara ett tag till! Såå mysigt att vara ute med Klara, leka i sandlådan och gunga som hon älskar! I lördags fick hon sin första hink, spade, kratta och vattenkanna och det invigde hon igår i Mariebergsskogen, hon var riktigt koncentrerad och lekte ett bra tag med det så det gillade hon!

Nej nu är det dags för sangen, börjar halv 8 imorgon! Men efter det är det onsdag och min lediga dag, då ska vi vara ute och leka! :)

God natt vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar