lördag 21 maj 2011

Härliga helg! Åh va gött det är med helg

Härliga helg! Åh va gött det är med helg alltså! Idag har vi varit hemma hos Nellie, Linda och Rick i Stodene! Satt på deras altan och åt lunch och fikade. Klara har gått omkring i deras trädgård och drog nog upp nästan alla maskrosor, haha! Gud så härligt med hus! Vad jag längtar tills vi också skaffar det! Detta blir absolut sista sommaren i lägenhet utan hiss och balkong! Till hösten hoppas jag att vi flyttar! Så alla vänner med hus, vi kommer gärna och hänger hos er och grillar i sommar, bjud in oss bara! ;-) Ikväll har jag gjort en ny maträtt, kors i taket! Det blev pastagratäng med kyckling och tomat, gott! Nu ska Kalle och jag se film, Himlen och oskyldigt blå. Se vilka fina kort på min lilla prinsessa nedan. Du är ett proffs på att ta kort Kris! Så fina! :-) Hoppas ni har en mysig lördag vänner!

1 kommentar:

  1. Hihi...du är gullig du!! Å du, ses vi mer så blir det fler bilder ;-) puss på er!

    SvaraRadera