fredag 8 april 2011

Helg igen!

Ruggigt vad fort veckorna går.. nu har jag en vecka kvar bara på min mammaledighet. Försöker att inte tänka på det utan njuta så mycket jag kan nu när jag är hemma med min lilla skruttfia!

Igår hade vi det så mysigt så! Det blev lunch på Nöjes med Colli och sen busade vi på Leklandet vi tre! Vi var alla ganska så trötta när vi gick därifrån, Klara däckade i vagnen så snart vi kom ut! :) På kvällen var jag ute minsann! Det var musikquiz på Koriander och mitt lag kom på femte plats, helt okej och med tanke på att jag inte tillförde så mycket så.. ;) Jag kunde ialla fall bl a vad Mikael Persbrandt gjort innan han blev skådespelare! Han var balettdansör minsann! Spänstig karl! Hahahaha!
Två glas vin blev det också och det var riktigt gött!

Imorgon får vi besök igen! Tjohoo! Klaras farbror Fredrik och kusin Marcus kommer hit! Det ska bli såå roligt! Ska planera lite kul vi kan hitta på, lägenheten kan ju lätt bli tråkig för en busig liten 3-åring! ;) Det blir kanske Leklandet igen! Eller Mariebergsskogen, hur som så ska det bli kul med besök!

Mysig fredag på er vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar