fredag 15 oktober 2010

TGIF!

Hallå vänner! Var visst några dagar sen jag bloggade nu, dåligt av mig.. men idag så!

Natten här har varit ganska så jobbig, Klara vaknade kl 5 och ville inte somna om efter hon ätit.. hon låg mellan oss i sängen och tjötade! Väldigt gulligt men inte kl 5 på morgonen!! Halv 7 fick jag henne äntligen att somna men då sov hon bara en halvtimme innan hon vaknade igen! Då gick hennes pappa upp med henne och grötade och mamman fick sova en stund, skönt! Så man kan säga att vi alla tre är sega idag!

Igår vad jag ute på lokal! Haha! Ja, en torsdag! Några vänner är med i musikquiz på Koriander varje torsdag och då de var en man kort så frågade ifall jag ville vara med och det ville jag ju! :) Det var riktigt roligt! Två glas vin blev det också, trevligt trevligt!

Nu sover lilltösen så jag ska också ta mig en liten nap, sen blir det att ta itu med städningen.. kul..

Trevlig helg på er vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar